תהליכי מיתוג
flash brand
מיתוג פלאש נוצר מתוך הצורך בשטח לעסקים קטנים.
למי זה מתאים?
לעצמאיים ועצמאיות ש צריכים מיתוג שיראה מקצועי ואיכותי.
לנשים עצמאיות שרוצות קפיצה מהירה קדימה.
למי ממוכנה להניע את העסק שלה קדימה אבל אין לה עדיין זהות מדוייקת, תקציב או זמן לתהליך עומק כרגע.
למי שזקוקה לבהירות, כיוון ויזואלי ראשוני, וסט כלים שמאפשר לה להתחיל לעבוד ולשדר מקצועיות.
למי שתקועה, מבולבלת, או רוצה מיתוג בסיסי כדי לצאת לעולם בביטחון ומבלי להיכנס להוצאות גדולות כרגע.
למי שמבינה שלוגו זה לא מה שיהפוך את העסק שלך למוצלח, אבל הוא בהחלט חלק חשוב מהזהות העסקית שלך.
מה ההצעה הכוללת?
שאלון אפיון קצר שתמלאו לבד ותחזירו אלינו לסטודיו | בשלב הזה תצטרכו כבר לדעת מה שם העסק ומה שורת התיאור של הלוגו –
(תג ליין)
לדוגמה:
שם המותג – ״אל – על״
תג ליין – ״הכי בבית בעולם״
עשרה ימי עסקים לאחר מילוי השאלון והחזרתו לסטודיו –
תשלח אליכם מצגת עם שלושה כיוונים כללים בצבע אחד ללוגו שלכם ובהתאם לשאלון האפיון.
מתוכו תבחרו איזו גרסה להפוך לצבעונית!
תוכלו גם לתת הערות קטנות לגבי העיצוב.
לדוגמה:
היי הילה, אהבתי מאוד את הלוגו השני, אבל הייתי רוצה שהדימוי של הציפור ישדר יותר חופש ותנועה״.
או: ״הייתי רוצה קווים יותר עגולים ופחות מרובעים״.
לאחר בחירת הלוגו והערות שלכם -תקבלו למייל מסמך עם שלוש גרסאות לאותו הלוגו בצבעוניות שונה.
תוכלו לקבל עד שלושה סבבי תיקונים
שכלולים במחיר עד לתוצאה הסופית.
לאחר אישור סופי של הלוגו , תקבלו ספרון מותג שיכיל את המידע שתצטרכו להמשיך איתו הלאה. כמו כן תקבלו את הלוגו סגור בקבצים שיתאימו לשימוש בפורמטים השונים: ווב, דפוס ודיגיטל.
אבל מותג לא מספר סיפור מדוייק רק עם לוגו – השפה העיצובית היא חלק משמעותי.
לכן בנוסף ללוגו ולספרון המיתוג תוכלו לבחור אחד מתוך המוצרים הבאים, ללא תוספת עלות:
עיצוב כרטיס ביקור דו״צ / עיצוב שמשונית / עיצוב קאבר ותמונת פרופיל לפייסבוק או קאבר והיילטס ולאינסטגרם / עיצוב והדמיה להדפסת חולצות או כל מוצר אחר *למעט אריזות מורכבות). עד שלושה סבבי תיוקנים לעיצוב המוצר.
**עליכם לספק לסטודיו את כל החומר הנדרש: טקסטים, תמונות וכל מידע רלוונטי.
the full brand
תהליך מיתוג מלא ומקצועי מטבע הדברים הוא דורש יותר זמן חקירה ופיצוח.
למי הוא מתאים?
עסקים עם זהות עסקית ברורה. כאלה שכבר עברו את שלב הבירור הראשוני ויודעים בדיוק מי קהל היעד שלהם, מה נקודות הבידול שלהם, החזון והערכים המובילים.
עסקים שמבינים איפה הם ממוצבים ביחס לשוק ומי המתחרים שלהם.
שמוכנים להשקיע זמן לחשיבה ופיצוח וגם כסףולהשקיע בתהליך מקיף שיביא לתוצאה יחודית ומדוייקת למוצר שלהם.
עסקים שמכוונים רחוק, במטרה לבנות מותג שיחזיק לאורך שנים, ישמש כמצפן, ויהיה הפלטפורמה לכל התפתחות עתידית.
מה ההצעה הכוללת?
נתחיל בפגישת אפיון
בה נברר בצורה מעמיקה את כל הדברים החשובים לפני שעוברים לשלב העיצוב.
הסטודיו ישמן מנועים ויעבוד על שלושה כיוונים מלאים.
כולל הדמיות, פיצוח קריאטיבי ורעיונות שיפתחו את הלוגו שלכם למותג לשל ממש.
כזה שיודע לספר את הסיפור הנכון.
תקבלו שלושה כיוונים שונים ומהממים עד שיהיה לך קשה לבחור -כי אנחנו מאמינות באופציות!
*תהליך שלוקח בין שלושה לחמישה שבועות.
נפגש שוב
הפעם באופן רשמי וחגיגי עם מצגת, אציג בפניכם כל כיוון ואת החשיבה מאחוריו.
וזהו, עכשיו יגיע הזמן שלכם לקחת יום או יומיים,
ולבחור את הכיוון שהכי התחברתם אליו.
לאחר בחירתכם, תקבלו מהסטודיו מייל ֿ
לאחר שתבחרו את הלוגו והשפה העיצובית – תקבלו מהסטודיו מייל שיכלול את כל הקבצים הרלוונטים שתצטרכו לשימוש שוטף בעסק. תקבלו גם את כל המוצרים המשלימים שסיכמנו עליהם מראש.
כמובן שתקבלו גם ספר מיתוג מלא עם כל המידע והתוכן של המיתוג.